Utazónapló

Konferencia

2015. április 13. - pocokman

Csütörtökön és pénteken konferenciára mentünk, az én előadásomra péntek délelőtt került sor. Mivel szerda este nagyon jól éreztem magamat fél liter Captain Morgannek köszönhetően (értsd: képszakadásig ittam magam), ezért csütörtökön a regisztráció után vissza kellett jönnöm a szállásra, hogy aludjak még. Szerencsére péntek reggelre semmi bajom nem volt, így az előadásomat rendben megtartottam. Maga a konferencia viszont nagyon szerencsétlenül lett szervezve, rengeteg technikai és szervezésbeli probléma adódott, például az én előadásomat elkeverhették, mert csak nagy sokára találták meg. Illetve a mikrofon több teremben se működött, viszont volt mindig pót mikrofon a szervezők asztalán, ami igen, ráadásul be volt kapcsolva, szóval rendszeresen dörmögött a készülék.

Csütörtök este összefutottunk egy kanadai lánnyal, és az anyjával, akikkel elbeszélgettünk Pekingről, ők is hasonlóan lesúlytó véleménnyel voltak róla, mint mi. Kiderült, hogy ők Sanghaiban élnek, és elmondták, hogy Sanghai, illetve Hongkong ezerszer jobb hely, mint Peking (tisztább, és az emberek is teljesen mások).

Péntekre egy szlovák csodagyógyszernek hála helyrejött a gyomrom (a szerdai ebéd nem tett jót neki), úgyhogy elmentünk egy étterembe, ahol ettünk valami helyi kaját, és örömmel tapasztaltam, hogy egész jól megy már a pálcikával evés.

A bejegyzés trackback címe:

https://utazonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr317365324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása